Moc płynąca ze śnienia

Śniła mi się nieszczęście lotnicza, do wnętrza której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem wrak samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony dodatkowo było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję także przeżyłem szok, gdyż był w ową stronę zaprezentowany pieczołowicie taki samodzielnie sprawa, jaki widziałem we śnie. Jak owo się mogło sterczeć?Śpiąc, macie wejście aż do innych wymiarów tudzież czasów. Ty zobaczyłeś okoliczność, do którego przyczepiony był szeroki fracht budzący emocję, wskutek tego przejąłeś punkt programu uczuć osób biorących wewnątrz przedtem udział. Dlatego zapamiętałeś całość w ów strategia wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi plus inne klęski żywiołowe do wnętrza chwili, podczas jak tak mają miejsce. Gdy tak się losy, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój morale opuszcza twoje konkret a udaje się z misją ratunkową, by przynieść ulgę tym, którzy umarli, oraz iżby pokrzepić ocalałych. Budzisz się sfatygowany, ponieważ niezwykle z trudem pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci wcześniejszy małe, niekiedy śniło mi się, że w środku domu wybuchał pożar, zaś ego nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie w istocie miało miejscowość wewnątrz twoim poprzednim wcieleniu, a szósty zmysł paniki nigdy negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci poprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju sen naraz uwalnia kwant zablokowanych emocji plus pomaga oswobodzić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się przypadek albo katastrofa, co mogę dopuścić się?Możesz istnieć w środku stanie kogoś ostrzec, natomiast ta jednostka prawdopodobnie nie pobrać twoich słów u dołu uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo i sukurs dla ofiar. Otaczaj całe wydarzenie światłem także poproś anioły o ratunek w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc w dalszym ciągu niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł do mnie fuks mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie plus czułam, że owo właśnie należący do mnie syn. Powiedział, że u niego całokształt do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w duchu, twój potomek męski dorastał wraz z tobą i twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten metoda doświadczania oraz wzrostu, zamiast życia w środku ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą do wnętrza dniu dwunastych urodzin, żeby zapewnić cię, iż całokształt u niego w porządku.Miałam aborcję, oraz dalej poroniłam plus czasem śni mi się dubel dzieci bawiących się ochoczo wewnątrz ogrodzie. Czy mogą znajdować się to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli no, to w kto tryb mogę im pomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie w środku snach, żeby budzić wspomnienia ci, iż ogół u nich w środku porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą również rozwijają się, w miarę jakże ty a twoja ród uczycie się natomiast doświadczacie. Bardzo im pomożecie, gdyby potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, zawiesić na choince bombkę lub siać kwiat do wnętrza ich imieniu, sprawiając, że poczują przynależność do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi natomiast wznosząc w środku nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała małolatka tudzież powiedziała, jakże ma na nazwa oraz iż jest moją córką. Czyż owo nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej nazwa, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo wiernie cudowne. Musiałaś istnieć nadzwyczaj otwarta dodatkowo wrażliwa, dlatego że córeczka miała przypadek nawiązania spośród tobą właśnie żywego a wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niezmiernie ważna tudzież przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj reputacja przekazywane jest z umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy w większości wypadków dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią czy też nie chcą się z nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości z wykorzystaniem krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podarować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora w poprzek przemienianie wiadomości lub uczuć w środku opowiadanie, grę słów lub metaforę, które możesz później rozszyfrować.W jaki maniera mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda porcja twojego snu owo pewien zasięg ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do zasób wiedzy obecność każdej tej części, natomiast tak jak słyszysz ją plus wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, niebawem znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie zaś duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę trwać reakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi wynik jakim sposobem najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu natomiast przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć w ciągu jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, że negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat względnie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce bez liku pieniędzy, których negacja logiczna była w środku stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednakże potem powiedziała, że nie ma czasu ani siły na przeprowadzenie pracy także dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana i oszukana, również wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, innymi słowy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, azaliż też odczepić całą tę kulę plus szereg, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które podejście było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który działanie wysłałby wszechświatowi poprawną nowina? Uważałam, że pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, jednakowoż przypadkiem przed chwilą tworzyłam relację datek–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca awantura: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tym miejscu pójść także je usunąć.Zinterpretowałam to no tak: Muszę odwołać ładowanie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom w ciągu poręka mi w rzeczy samej kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I w rzeczy samej, tudzież nie. Niektórzy zasoby siły roboczej mają duże zdolności parapsychiczne plus mogą zaadaptować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych również oczywistych, to różni społeczeństwo postrzegają rzeczy wewnątrz odrębny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne poglądy plus przekonania. Bezpieczniej będzie nakłonić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają owo samo przesłanie dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pamiętać, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co ustalony metafora oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamysł koszmarów także z jakiego powodu ludzie je mają? Co jest dozwolone spośród tym zrobić?Koszmar raz zbytnio razem wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nierzadko tłumione są od czasu wybitnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała położenie wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa bądź wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbytnio bezbronny lub schorzały, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże za każdym społem, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić na skroś koszmary. Często pomaga dokładne odnowa w myślach takiego snu, tuż przy jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się wigor stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy wynagrodzić te uczucia do wnętrza taki metoda, w środku kto nie jest dozwolone było tego zmajstrować w środku czasie, jak było się naprawdę bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż uprzednio odkąd długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostawać uwolniona.Straszny sen być może być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować nieskończony wjazd do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, iż mogą swobodnie transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy zazwyczaj dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią albo nie chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości na skroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce oddać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje chybić cenzora na skroś przemienianie wiedza lub uczuć w środku przypowieść, grę słów lub metaforę, które możesz w przyszłości rozszyfrować.W który procedura mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda odsetek twojego snu to obojętnie jaki dziedzina ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza egzystencja każdej tej części, tudzież ponadto słyszysz ją tudzież wysłuchujesz, co ma do przekazania, wnet znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie plus duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę otrzymać reperkusje na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi sposób na miarę najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu zaś przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek w środku jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, iż negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat trochę bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce dużo pieniędzy, których nie była w środku stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, mimo to odtąd powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na wykonanie pracy również dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana plus oszukana, dodatkowo wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, oznacza to powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, lub też odczepić całą tę kulę również ciąg, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wybieg było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który faza wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, że pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, wszak być może ostatkiem sił tworzyłam relację datek–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca swary: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę tam pójść i je usunąć.Zinterpretowałam owo istotnie: Muszę nie dopuścić brzemię finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom zbyt rękojmia mi w taki sposób kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I w rzeczy samej, natomiast nie. Niektórzy zasoby siły roboczej mają duże zdolności parapsychiczne dodatkowo mogą dostosować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych plus oczywistych, to różni społeczeństwo postrzegają rzeczy w środku inny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania zaś przekonania. Bezpieczniej będzie ośmielić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają to samo ranga na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pamiętać, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co ustalony przenośnia oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest intencja koszmarów a dlaczego zbiorowość ludzka je mają? Co wolno z tym przyrządzić?Koszmar wielokrotnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są odkąd ogromnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa lub w środku innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bardzo bezbronny lub słaby, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże wewnątrz każdym co do jednego, podczas podczas gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym poprzez koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja wewnątrz myślach takiego snu, obok jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się moc stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się nasycić te uczucia w taki fortel, wewnątrz kto nie wolno było tego dokonać wewnątrz czasie, jak było się właśnie bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, że w tej chwili odkąd długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce utrzymywać się uwolniona.Straszny spanie być może znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać niezłomny dojście do twojej energii, zaznacz w szczególności, że mogą bez trudu przewyższać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Buddyzm na ZachodzieOd początków XIX wieku dynamicznie rozwijało się chęć ludzi Zachodu buddyzmem. Po drugiej wojnie światowej coraz więcej ludzi zaczęło interesować się buddyzmem. Stopniowo buddyjskie metody pracy spośród umysłem zadomowiły się w zachodniej kulturze. Równocześnie wiele kulturowych naleciałości również rytuałów, niezwiązanych z samymi naukami Buddy, ustąpiło miejsca bardziej przejrzystemu stylowi praktyki. Dzisiaj wewnątrz niektórych państwach, np. we Francji, nauki nadal przekazywane są po największej części przez mnichów i mniszki, aczkolwiek wewnątrz krajach niemieckojęzycznych także słowiańskich w szerokim zakresie rozprzestrzenia się buddyzm świecki.Z kolei wewnątrz Stanach Zjednoczonych występują różne formy mieszane. Buddyzm laicki daje traf zintegrowania nauk spośród codziennym życiem. Pogląd tudzież medytacja poparte działaniem sprawiają, iż buddyjska biegłość staje się wewnątrz raz w ciągu razem większym stopniu częścią życia. Praktyka buddyjska polega na medytacji formalnej, jednakże także na zastosowaniu buddyjskiego podejścia wewnątrz życiu codziennym.Dzisiaj wewnątrz Europie niezmiernie dynamicznie rozwija się buddyzm Diamentowej Drogi linii Karma Kagyu. W 1972 roku XVI Karmapa Rangdziung Rigpe Dordże kędziory Karma Kagyu wewnątrz Tybecie poprosił swoich zachodnich uczniów Lamę Ole Nydahla oraz Hannah Nydahl, żeby zaczęli pouczać buddyzmu w Europie. Od tego czasu Lama Ole Nydahl podróżuje po świecie spośród wykładami oraz prowadzi kursy medytacyjne. Hannah Nydahl, aż do swojej śmierci do wnętrza 2007 roku, wspierała pracę męża. Jako translator z języka tybetańskiego na angielszczyzna, duński a niemczyzna współpracowała z najwyższymi tybetańskimi nauczycielami linii Karma Kagyu, przekładając teksty dotyczące buddyjskiej filozofii oraz wszystkie teksty medytacyjne używane dzisiaj podczas praktyki. Przekazywane w poprzek Lamę Ole Nydahla także Hannah Nydahl nauki Buddy w rzeczy samej głęboko zainspirowały ludzi, iż w dzisiejszych czasach spotykają się, żeby razem studiować oraz rozmyślać do wnętrza ponad 600 ośrodkach wewnątrz 44 krajach na świecie. Ośrodki te opierają się na przyjaźni tudzież idealizmie, natomiast funkcjonują dzięki dobrowolnej pracy zaangażowanych do wnętrza ich wzrost ludzi. W niektórych krajach buddyzm Diamentowej Drogi linii Karma Kagyu funkcjonuje wewnątrz obrębie stowarzyszeń wewnątrz innych, takich podczas gdy Polska, ma stan prawny związków wyznaniowych.Buddyzm jest jedną z głównych religii świata, zarówno wobec względem zasięgu geograficznego jak na przykład zaś wpływu socjo- kulturowego. Chociaż jest największą religią „Wschodu”, owo jednak staje się jeszcze popularniejsza wewnątrz świecie „Zachodnim.” Jest wyjątkową religią pod warunkiem chodzi o jej zasady, wprawdzie ma mnogość wspólnego z hinduizmem, w obydwu skoro naucza się o karmie (etyce przyczynowo- skutkowej), maji (iluzoryczności natury otaczającego świata) oraz samarze (cyklu reinkarnacji). Buddyści wierzą, że ostatecznym celem życia jest osiągnięcie „przebudzenia.” Założyciel buddyzmu, Siddhartha Guatama, urodził się w królewskiej rodzinie w Indiach w przybliżeniu 600 r. przed Chrystusem. Opowieści o nim głoszą, że żył w luksusie, do wnętrza separacji od momentu otaczającego go świata zewnętrznego. Jego rodzice pragnęli oszczędzić go od wpływu religii oraz bólu tudzież cierpienia. W niedługim jednak czasie wyruszył w dodatku granice pałacu królewskiego i zobaczył: starego człowieka, chorego człowieka oraz zwłoki. Czwarty obraz filmowy dotyczył spokojnego ascetycznego mnicha (takiego, który wyparł się luksusu zaś komfortu). Widząc zadowolenie tego mnicha, postanowił iż samodzielnie zostanie mnichem. Porzucił los w dostatku tudzież bogactwie, ażeby do wnętrza ascetycznym życiu odnaleźć „oświecenia”. W praktykach ascetycznych (umartwianiu się) oraz intensywnej medytacji był niezmiernie wytrwały. Stał się liderem między swoich rówieśników. Punktem zwrotnym wewnątrz jego życiu była pewna znacząca decyzja. Postanowił „spełnić” się jedną miską ryżu a przycupnąć u dołu drzewem figowym (nazywanym także drzewem Bodhi), by kontemplować do tego czasu aż osiągnie „przebudzenie”, lub umrze próbując tego dokonać. Mimo całego mozołu dodatkowo pokus następnego poranka, osiągnął przebudzenie. Stąd też, zdobył sławę tzw. „przebudzonego” bądź „Buddy.” Wykorzystał zdobyte doświadczenia dodatkowo rozpoczął instruktaż swoich mnichów- naśladowców, z którymi w tym momencie wobec tego zdobył obszerny rozgłos. Pięciu jego rówieśników stało się jego pierwszymi uczniami. Co odkrył Guatama? Przebudzenie jest kędyś „wewnątrz pół- kochany”, ani do wnętrza luksusowym zaspokojeniu ani wewnątrz umartwianiu samego siebie. Poza tym, odkrył byt co zostało określone jako „Cztery Szlachetne Prawdy”- 1) Aby utrzymywać się trzeba tolerować (Dukha), 2) Cierpienie wynika z pragnienia (Tanha azali „przywiązania”), 3) Każdy przypadkiem cofnąć się cierpienia kiedy usunie przywiązanie oraz 4) Jest to możliwe gdy podążasz Szlachetną Ośmiostopniową Ścieżką. Ta Szlachetna Ośmiostopniowa Ścieżka dotyczy 1) poglądu, 2) postanowienia, 3) mowy, 4) działania, 5) życia (bycia mnichem), 6) dążenia (dość skierowane operacja), 7) skupienia, 8) medytacji.Za tymi wyszukanymi naukami stoją nauki znane do wnętrza hinduizmie: reinkarnacja, pasza, maja, również tendencja postrzegania rzeczywistości jako panteistycznej. Buddyzm oferuje plus złożoną teologię bóstw zaś istot wywyższonych. Rozumienie istoty boga w buddyzmie, jednakowo gdy a w hinduizmie, trudno jest opisać. Niektóre odłamy buddyzmu wolno oszacować zbytnio ateistyczne, a inne zbyt panteistyczne, natomiast w dalszym ciągu inne za teistyczne, np. Szkoła Czystej Krainy (tłum. częściej jako Szkoła Czystej Ziemi). Klasyczny buddyzm jednak zdaje się cisza wewnątrz kwestii rzeczywistości istot nieskończonych, stąd uważany jest w ciągu potok ateistyczny. Buddyzm obecnie jest nieco trwale zróżnicowany. Aczkolwiek istnieją dubel główne szkoły Theravada tudzież Mahajana. Theravada jest formą monastyczną, która skupia się na całkowitym przebudzeniu tudzież nirwanie dla mnichów, w trakcie jak buddyzm Mahajana rozpościera swój cel przebudzenia na kwant laicką- osoby nie będące mnichami. W tych kategoriach jest dozwolone odnaleźć nieco odłamów, m.in. Tendai, Vajrajana, Nichiren, Singon (Shingon), Czystą Ziemię, Zen, Rjobu. Dlatego ważne jest, by osoby które nie pochodzą spośród kręgów buddyjskich i chcą wydedukować buddyzm, negacja logiczna skupiały się na szczegółach każdej konkretnej szkoły buddyjskiej, ponieważ każda z nich opiera się na klasycznym, historycznym buddyzmie. Budda przenigdy negacja logiczna uważał siebie zbyt boga ani innego rodzaju boską istotę. Określał siebie względnie jako „drogę- obmycia” dla innych. Dopiero po jego śmierci został wyniesiony do postaci boga na skroś niektórych swoich naśladowców, jakkolwiek negacja logiczna wszyscy postrzegają go wewnątrz ów sposób. W chrześcijaństwie jednak, co jest przejrzyście powiedziane w Biblii, Jezus jest Synem Bożym (Ew. Mateusza 3.17: „I oto rozległ się opinia spośród nieba: Ten jest Syn należący do mnie umiłowany, którego sobie upodobałem) oraz owo, iż On natomiast Bóg są jednym (Ew. Jana 10.30). Nikt istotnie w istocie nie być może wyznaczyć siebie, lub baczyć siebie w środku chrześcijanina bez wyznania wiary w środku Jezusa jako Boga. Jezus nauczał, że On jest drogą, a negacja logiczna jednym spośród tych którzy wskazują drogę; czytamy w Ew. Jana 14.6: „Ja jestem sposób, zgodność spośród rzeczywistością zaś życie. Nikt nie przychodzi aż do Ojca niczym z trudem za pośrednictwem mnie.” Do śmierci Guatamy, buddyzm pył wysoki oddziaływanie na Indie; trzy tysiące lat nadal, buddyzm objął większą detal Azji. Pisma a historie opisujące Buddę zostały spisane circa czterysta lat po jego śmierci.W buddyzmie wina jest najczęściej rozumiany jako ignorancja. A skoro uważany jest jako „błąd etyczny”, owo w pojedynkę kontekst w środku którym występuje „zło” czyli ”dobro” jest niemoralne. Karma rozumiana jest jako naturalna stabilność i nie wynika spośród przymusu. Natura negacja logiczna ma wartości moralnej; dlatego też, karma negacja logiczna jest kodem moralności, a grzech nie jest dość niemoralny. Stąd też, możemy odezwać się, do wnętrza rozum nauczania buddyjskiego, polski pomyłka negacja logiczna jest kwestią moralności, gdyż negacja logiczna jest to w każdym calu osobisty błąd, negacja logiczna jest też naruszeniem relacji międzyludzkiej. Konsekwencje takiego rozumienia grzechu są tragiczne. Dla buddysty zły uczynek przypomina w wyższym stopniu potknięcie się, aniżeli sprzeciwienie się świętemu Bogu. Takie odczytanie grzechu nie współgra spośród wrodzoną świadomością moralną, która uświadamia człowiekowi, iż zostanie potępiony w środku swój zły uczynek przed świętym Bogiem (Rzymian 1-2). Skoro przekroczenie rozważany jest jako błąd, który negacja logiczna dotyczy konkretnej osoby również który prawdopodobnie znajdować się naprawiony, toteż buddyzm negacja logiczna przyjmuje podstawowej doktryny chrześcijańskiej dotyczącej zdeprawowania. Biblia mówi nam, iż grzech człowieka jest problemem dotyczącym wieczności, niesie wieczne konsekwencje. W buddyzmie nie ma potrzeby Zbawiciela, który uratowałby ludzi od momentu potępienia grzechu. Dla chrześcijan Jezus jest jedynym sposobem uwolnienia się spod wiecznego potępienia. Dla buddysty pozostaje dopiero co etyczne egzystencja dodatkowo deliberacja, które mają dać w środku wyniku ludzi do osiągnięcia nadziei przebudzenia a całkowitej Nirvany. Bardziej jednak prawdopodobne jest owo, iż każda spośród tych osób będzie musiała odbyć kilka reinkarnacji tak aby spłacić zgromadzony zobowiązanie karmy. Dla prawdziwych naśladowców buddyzmu, kult jest filozofią moralności dodatkowo etyki, zawartej w środku życiu za pośrednictwem umartwianie własnego ego. W buddyzmie, realia jest bezosobowa oraz niezwiązana relacjami; w poprzek co pozbawiona jest miłości. Nie owszem Bóg postrzegany jest jako iluzja, już sam wina uznawany jest jako błąd pozbawiony znaczenia moralnego, oraz postrzeganie rzeczywistości materialnej- maja („złudzenie”), sprawia że własne „ja” traci znaczenie. Osobowość sama do wnętrza sobie staje się iluzją. Gdy zapytamy na sposób powstał rzeczywistość, który/ co stworzył(o) wszechświat, Budda nie wypowiedziałby się, gdyż w buddyzmie negacja logiczna ma początku ani końca. Zamiast tego, jest trwały etap narodzin a śmierci. Ktoś spytałby zatem jaka Istota stworzyłaby nas do życia, znoszenia w ów metoda wielkiego bólu dodatkowo cierpienia, i po pewnym czasie miała non stop plus na świeżo ginąć? Ktoś prawdopodobnie spytać o rola- po co to wsio? Chrześcijanie wiedzą, że Bóg posłał swojego Syna, ażeby umarł na krzyżu zbyt nas, cios, abyśmy nie cierpieli na wieki. Posłał swojego Syna, abyśmy wiedzieli iż nie jesteśmy sami natomiast zostaliśmy umiłowani. Chrześcijanie wiedzą, iż w środku życiu chodzi o nieco więcej niż udręka natomiast umieranie, „A otóż objawionej na skroś przyjście Zbawiciela naszego, Chrystusa Jezusa, który śmierć zniszczył, natomiast byt również nieśmiertelność na jaśnię wywiódł w poprzek ewangelię” (2 Tymoteusza 1.10).Buddyzm naucza, iż Nirwana jest najdoskonalszym stanem istnienia, stanem czystego istnienia, które osiągalne jest konkretnymi sposobami u różnych osób. Nirwana przeciwstawia się racjonalnemu wytłumaczeniu także logicznemu porządkowi, w następstwie tego negacja logiczna być może znajdować się nauczana, jest na odwrót uświadamiana. Zupełnie w inny sposób niż szkolenie Jezusa na problem nieba- wystarczająco szczegółowe. Nauczał, że nasze ciała fizyczne umrą, lecz nasze dusze powstaną do życia z przedtem wewnątrz niebie (Ew. Marka 12.25). Budda nauczał, że społeczność negacja logiczna mają osobistych dusz, gdyż własne „ja” również ja jest iluzją. Dla buddysty negacja logiczna istnieje humanitarny Ojciec Niebiański, który posłał swojego Syna, aby umarł w ciągu nasze dusze, na rzecz naszego zbawienia (ratunku), byśmy mieli drogę do jego chwały. Z tego właśnie powodu buddyzm ma obowiązek być odrzucony.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prawdopodobieństwo nawrócenia

Strzał czakramu